Image Hosted by ImageShack.us
Blic intervju s igračem budućnosti - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

srijeda, 28.06.2006.

Blic intervju s igračem budućnosti

Kako ovih dana svijetom vlada nogometna groznica, i nas je zahvatila euforija. Zato smo morali iskoristiti priliku i zamoliti za intervju najtalentiranijeg nogometaša danšnjice: NIKU KRANJČARA.


Image Hosted by ImageShack.us




- Dobar dan, Niko i hvala ti što si odvojio malo vremena za nas.
N: Ma nema beda dečki, za vas sve.( smije se i pritom se češe po podbratku )
- Svi znamo da ste najperspektivniji igrač današnjice, pa ne zovu vas bezveze "El Ninjko". Koji su vam planovi za budućnost?
N: Pa namjeravam nastaviti kao i do sada, u životnoj sam formi i mislim da ću bar još 10 godina biti najbolji igrač svijeta. Što se tiče klubova, trenutačno imam ponudu od Chelseaja, Real Madrida, Trešnjevke i Ponikva. Najvjerojatnije ću prihvatiti Trešnjevku, jer se tamo mogu najbolje afirmirati kao vrhunski pojedinac, a ni novaca mi neće faliti.( podriguje )
- Slažemo se s tobom i želimo ti da uspiješ u svojim naumima. Većina svjetskih medija te smatra jednim od najprivlačnijh tj. najseksipilnijih nogometaša. Imaš li problema s fanatičnim obožavateljicama?
N: Hm.. pa ne toliko obožavateljice, više obožavatelji, iako ima i žena. Meni to laska i nije mi opterećenje. Sviđa mi se što me ne gledaju samo kao vrhunskog igrača, već i kao seks simbol.
- Mora se priznati da si kompletna osoba. Niko, hrvatski mediji te napadaju da izgledaš kao svinja(oprosti im Bože, jer ne znaju što čine). Koje je tvoje mišljenje o tome?
N: To me najviše pogodilo, jer doista smatram da nisam svinja. I Jacques Houdek je debeo, pa ga nitko ne zeza zbog toga. Recite mi vi : izgledam li vama kao svinja?
- Hm( gledamo u stranu i češemo se iza uha) .. pa naravno da ne. Svinje su dosta niže od tebe. Nećemo više o tome.
N: dajte molim vas požurite imam sastanak sa Gavrilovićem, glumit ću u novoj reklami za šunku.
- Oo, pa znači imate i glumačkog talenta? Doista, posebna osoba. Oprostite što smo vam oduzeli vrijeme, samo još jedno. Kako gledate na to da hrvatska reprezentacija nije prošla skupinu?
N: To barem nije problem. Jednostavno pogledajte statistiku. U svakoj utakmici moj otac izbornik me izvadio iz igre, iako sam fizički najizdržljiviji, pa nisam imao priliku zabiti nekoliko golova i spasiti situaciju. Ali, ja sam već prešao preko toga i pomirio sa s time da Hrvatska nikad neće imati igrače koji se mogu uklopiti u moj stil igre, odlazim u Rumunjsku.
_SHAOLIN_
- 22:32 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>