Image Hosted by ImageShack.us
Ne daj se Štef! - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

utorak, 04.07.2006.

Ne daj se Štef!

Cijeli svoj život živio sam u uvjerenju da je Chuck Norris najveća legenda na svijetu. Budući da o njemu već postoje postovi, razmišljao sam postoji li još netko tko je u njegovom rangu. I tada mi je sinulo. Chuck Norris je mala beba prema čovjeku kojeg ću vam ja opisati: megaekstraturbonenadjebivi car dr. Stefan Frank.

Image Hosted by ImageShack.us

Kao što znate, on voli žene i žene vole njega. Taj latino zavodnik je osvojio srca žena diljem svijeta, tako da se danas smatra da je svaka treća osoba potomak Stefana Franka. Ostatak potječe od Džingis kana i Marka Marušića. Majka Štefica, po kojoj je dobio ime, je kolumbijskog porijekla, dok mu je otac iz sjevernog dijela Tadžikistana. Upravo zbog te razlike u kulturama postao je vrlo tolerantna osoba, čega ste i vi svjedoci. Svi znamo da je on doktor ali nitko zapravo ne zna čega. Ja sam malo istraživao i saznao da je on diplomirani ginekolog, stomatolog, oftamolog, psihijatar, profesor filozofije, fizioterapeut, kardiokirurg, a ni fizički rad mu nije stran. Ako ste gledali seriju (ja nisam) vjerojatno ste upoznati s njim tako da ga je suvišno opisivati. Potrebno je da znate samo jedno, a to su dvije stvari:
1. Nikad ga ne gledajte u oči, jer ima ubojit pogled
2. Ma kakav bio problem, ne bojte se tražiti pomoć jer Štef sve rješava
3. Zadnje, ali i najbitnije, u Konzumu se mogu nabaviti jabuke za 3kn/kg

Image Hosted by ImageShack.us
_SHAOLIN_
- 00:32 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>