Image Hosted by ImageShack.us
KUTAK POEZIJE - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

subota, 15.07.2006.

KUTAK POEZIJE

Ako ste jedna od osoba koja misli da se fotosinteza odvija u fotoaparatu ili da je J.Lo Hadžiselimović javni bilježnik, nemojte čitati ovaj post. Ovo je priča o jednoj djevojci koja nije znala da se oksid naopačke čita disko i to ju je proganjalo sve od Jastrebarskog do Velike gorice. Kao što i sami znate, slika govori oko 1126 riječi pa vam neću ispričati priču, nego napisati pjesmu koja nema veze s tom curom.. Pjesma ismijava dvorski život za vrijeme vladavine Luja XIV, a zove se '' Moja baka Milica''.

Moja Baka Milica( Saša, Tin i Kedžo remix)

Dogodilo se to
Jedan proljetni dan
Kad sam pokušavao
Smeće iznijet' van

Bilo je tu svega
I kora od banana
A ispred moje zgrade
Gomila cigana

Skupili se cigani
Iz razloga tog
Što odvođenje bilo je
Smeća glomaznog

Došla djeca, djedovi
Pozvali i strinu
Da nađu koji toster
Il' pisaću mašinu

Al' veselje toliko
Blistav to je prizor
Kad nađu neku perilicu
Ili televizor

Tad zasvira harmoniku
I Hamdija Rom
Nakon apstinencije
On je sad na svom

Ah kakva scena
Da boli me slezena
Uz radijator s šest rebara
Odmara se majka stara

Ljudi im se dive
Što u zgradama žive
Odakle im tol'ka sreća
Kad se skupe oko smeća

Priznat ćete cigani
Uvijek prate modu
Dođu poput vjetra
A još brže odu

Pa kada taj cirkus
I moj kvart napusti
I meni se niz obraz
Osam suza spusti

Mjesto ovog događaja
Nije bila Ilica
I znajte da ne postoji
Moja baka Milica.


Image Hosted by ImageShack.us

_SHAOLIN_
- 20:09 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>