Image Hosted by ImageShack.us
Kosmodisk mi je stvarno pomogao - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

subota, 29.07.2006.

Kosmodisk mi je stvarno pomogao

Prije nego što počnete čitati ovaj post, bilo bi dobro da popijete čašu vode i sjednete. Dragi čitatelji, čitateljice i oni između, došao je tužan dan za sve vas. Uprava domene Tangica ide na more. Da. dobro ste čuli, idemo na more. Ne, nemojte mi sad plakati imamo i jednu dobru vijest.thumbup Budući da idemo na more, neće nas biti neko vrijeme. Svi oni koji bi nas htjeli opljačkati mogu vidjeti tlocrt zgrade i šifre sefova ovdje. Da vam bude lakše, ostavili smo ključ ispod otirača. Pravi razlog zašto pišem ovaj post je da trebamo pomoć. Dok mi budemo uživali u ljetnim gadostima i potapali nedužnu djecu, netko bi nam trebao zalijevati cvijeće na balkonu. Ne, stanite, ne možete svi. Odabir ćemo napraviti tako da ako ostavite komentar na ovaj post, dobivate šansu da vas izvučemo i možda baš vi budete sretnik koji će moći zalijevati naše jaglace i paradajze dok smo na moru. Možda zvuči predobro da bi bilo istinito, ali spremni smo to učiniti za vas. Dosta o politici. Za ovaj post sam pripremio neke svoje umotvorine, ali budući da ih je bilo previše, pomogao mi je J.Lo. Hadžiselimović i odabrao neke za vas.

Evo nekih anagrama:

Trgovina – tri govna
Žak Houdek - Kedžo kuha
Ivana Kindl - kivi na dlan
Luka nižetić – kunić ti laže
Petar Čobanković - bankar otčepio vć (trebalo bi wc, ali to zanemaritesmijeh)
Mirko Fodor - rock me Frodo (rok mi Frodo:P)
Milan Bandic - nabildani MC
Stipe Mesić - tipsi smeće (tipsy-pripit, pijan)
Hamdija Seferović - Mijo, Fehid se vraća!
Prljavo kazalište- šaljiv potez, Karla
Parni valjak – valjan kipar
Stefan ''Stein'' Frank - fast Frankenstein (ger. Stein-stijena; fast-skoro)
Mate Mišo Kovač – Matoševa kičmo!
Siemens – Nemesis
Jelena Rozga ''Magazin'' – Lea nije grozna mazga
Kurt Cobain – baci kurton
Mirjana Hrga -Mirjana Grahsmijeh
Monika Kravić – moćnik i krava
Natali Dizdar- di dila Tarzan?

Svi znamo da su poslovice učiteljica života. Evo nekih koje su vam ključne za normalan život:

Tko se drugom smije najslađe se smije
Zrno po zrno pogača, kamen po kamen kamenovanje
Bolje bit prvi u selu nego golub na grani
Tko pod drugim jamu kopa njegova djevojka
Kroz jedno uho uđe, a vuk na vrata
Ribery riberyju grize rep
Bolje vrabac u ruci nego u gaćama
Tko rano rani, sam u jamu pada
Prijatelj je čovjekov najbolji pas

_SHAOLIN_ aka _SARMAGEDDON_

Image Hosted by ImageShack.us
- 23:00 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>