Image Hosted by ImageShack.us
TKO PITA ODGOVORIT ČE MU SE - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

četvrtak, 23.11.2006.

TKO PITA ODGOVORIT ČE MU SE

Dragi fikrete imam petnajst (16) godina i još nisam rodila. da li je stvar u meni ili u mojoj sestri?
inaće prodajem burek u čevapdžinici i igram za mušku nogomentu momđad NK Selo
ako trebaš jeftine bureke za van javi mi se.(luk nije uključen u naručbu)
Odzdrav


Predraga Lovro,
Nama je super. Vrjeme je sunćano i pada kiša (sa mekim š). Tvoje pitanje mene jako uneredilo tj. prvo me uznemirilo pa sam se uneredio. Kod mene u Moldaviji sve žene i muškarci sa 14 godina moraju da rode inaće im se tetoviraju tigar i zmaj na ćelo i onda se izlože na trg pa ih gadžamo kamenjem. Tako je i nastala ona pjesma '' We will rock you''- to je prjevod od naše domače ''Mi čemo vas kamenovat''. Ali ne brini, još se može popravit situacija. Imala si pravo, problem je u tvojoj sestri. Tvoja sestra, ljubomorna na tebe zato što igraš u prvoj postavi NK Selo, namjerno ti je u piče stavljala jednu drogu Almepere. Ta droga se radi od korjena pšenice i u sebi sadrži stvar koja sprječava djete da izađe iz, da oprostite, stomaka. Ti si zapravo trudna več više od dvije godine i djete samo čeka da izadže. Predlažem ti da ne piješ ništa šta ti sestra daje, a ako djete samo ne izadže nakon dva tjedna, pozovi ga van. Nadam se da sam ti pomogo.

P.S. daj pošalji koji burek

Fikret

Kad sam bio na moru jedna cura je ušla u more nakon mene. sada se udebljala. je li trudna? prejebena slika na kraju,pozdrav iz kaštel kambelovca

Ti meni nisi napiso dragi Fikrete, pa neču ni ja tebi napisat ništa. Majmun jedan bezobrazni.
Al odgovorit ču ti na pitanje jer sam plemenit i smiren. Tvoje pitanje je zapravo trik pitanje. Ali mene nisi ulovio u zamku. Ne ne! Na prvi pogled svatko bi pomislio: ''Pa da, cura je trudna.'' Ali ne i ja. Svi znamo da se oplodnja odvija na taj način da pelud sa tvojih prašnika dođe na njezin tučak. Pelud se može prenositi vjetrom, vodom i optičkim kablovima. Bili ste u vodi, dakle vrlo je moguče da je došlo do oplodnje. Ali u ovom slućaju to je nemoguče. Tvome pismu je prethodilo pismo od Lovre. Sve skupa u tvome i njegovom pismu se govori o ćetiri osobe: Lovri, njezinoj sestri, tebi i toj curi.. Buduči da je Lovro trudna, kada bi i ta cura bila trudna, dvije od ćetiri osobe bi bile trudne. To je 50%, a svi dobro znamo da je u Metro expressu neki dan pisalo da je svaka peta osoba trudna što iznosi svega 15%. Znaći nemoguče je da je i onda trudna. Žao mi je, ali još nečeš postat otac, ta cura nije trudna, samo je debela. Vjerojatno je kupila puno CD- vita bombona i nije mogla pojest samo jedan pa se ukrmila.
Moja sučut,


Fikret

Čim sam čuo da moj drug Fikret ima rubriku "Pitaj Fikreta" moro sam da se javišem! Slušaj bolan, imam čevapđinicu na adresi Ljubljanica 13, u ćevapđinici radi jedna mala iz Tešnja i sad ne znam kako da joj fulišem. Sve sam probo, pojeo kilu luka pa joj puho u facu, gađo je lepinjama, znaš ba kako to kod nas ide, al opet neće da me jebe. Fikrete šta da joj radim.P.Š. Jebala te riža, sjećaš li se kako smo žile rezali na onu Šerifovu u Stolcu! Mehid

Druže mehide,
drago mi je da si mi se javio. Nisam te vidio otkako sam osljepio. Ne brini ti ništa, večina mladih tvojih godina ima isti problem. Problem je u krivom pristupu. Nikad nečeš osvojit curu ako joj pušeš u lice, gađaš je lepinjama i pljuješ joj pod noge. To se neradi tako čovječe. Nije to ono što cure žele. Cure žele podrigivanje, da je udaraš nogom, da psuješ ko kočijaš, da joj daš do znanja da je nimalo ne poštuješ i da ti ona ne treba. Ne smije vidjet da se trudiš oko nje, drži je na distanci. A onda če shvatit koliko te zapravo želi. Nije to ništa novo, svi smo to vidijeli u starim filmovima sa Ričardom Girom i Humprijem Bogartom. To su bili dani. Predlagam ti da pogledaš filmove '' Djeca kukuruza 14 '' i '' Moje grčko vjenčanje '' gdje češ vidjet prave srcolomce na dijelu. Jebala tebe riža,

Fikret



Pitanje... zašto krave imaju četiri noge a mlijeko nema nijednu?

E moj anonimni filozofe. Znao sam da če mi kat tad neko postavit to pitanje. Ali mislim da je i bilo vrjeme da se suoćim s njim. Ali da prvo pojasnim nešto drugo. Ljudi se već milijunima godina maltretiraju s pitanjem '' Šta je bilo prvo, kokoš ili jaje? '' Ja sam na to pitanje odgovorio več sa 11 godina, kada sam ćuvao zločudne mutirane brancine u obiteljskom ribnjaku. Prvo je bilo jaje. Zašto? Jednostavno je ko napravit Knorr krem juhu s šampinjonima. Čega ste više vidjeli uz životu, kokoši ili jaja? Svi, od prvog do predzadnjeg ćovjeka, odgovorit če vam: '' Pa vidjeo sam više jaja! '' I to je toćan odgovor. A zašto je to dokaz? Ućili smo da se organizmi razvijaju multiplikacijom poćevši od jedne stanice pa se udvostručavaju: 1,2,4,8,20… znaći što su se više razvijali ima ih više. A kako jaja ima više, znači da su se više razvijala, a samim time su se i prije poćela razvijat. I to je sav mudrost. Uopšte nije teško pitanje. Sada kada ste to sfatili, puno je lakše odgovoriti na tvoje pitanje. Povucimo paralelu sa problemom koji sam riješio u početku ovog odgovora. Rekli smo da se razvijanjem broj stanica udvostrućuje, a poćinje od jedan. Dakle, na poćetku imamo mlijeko s jednom nogom, to mlijeko se udvostrući i postane dva mlijeka (znate kad vas roditelji pošalju u dučan po dva mlijeka, to je to) i kada se dva mlijeka udvostruće nastane krava s ćetiri noge. Znaći rješenje problema je što ste vi mislili da je mlijeko produkt koji nastaje od krave, a zapravo je krava produkt koji nastaje od mlijeka.

Fikret

Image Hosted by ImageShack.us

FIKRET_CAR_aka_SARMAGEDDON
- 14:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>