Image Hosted by ImageShack.us
Goli kuhar uhapšen u Brazilu! - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

utorak, 12.12.2006.

Goli kuhar uhapšen u Brazilu!

Pošto je jedan član ovog bloga postao bezobrazan, ujedno je postao i jako smiješan, zamislite čovjeka sa nosom, očima, spojenim obrvama, kosom, ušima, bez zubi i bez obraza(N). On ce meni reci da to nije normalno, svi znamo da patim od Normalnofobije odnosno od straha od normalnog, pa jeli normalno traziti normalnost od čovjeka koji pati od normalnofobije? Recite vi meni!(inače dali je normalno da se strah od dugih rijeci nazove Hipopotomonstrosesqipedaliofobija?)- istinit podatak!
Istinu je rekao, nisam dugo napisao post, ali zato ću sad pred svima vama napisati novi, sasvim novi post!
Za početak jedna priča:
Bio jednom jedan Japanac. Došao je u Europu, vidio je i uslikao auto. Vratio se u Japan i tamo je napravio identični auto. Opet je došao u Europu, vidio je i uslikao mobitel. Vratio se u Japan i tamo napravio identični mobitel. Pa de nek uslika tu vilicu više!
Ta priča puno govori o tome kako na bijelo nabaviti crne rumunjske putovnice i o tome da je anagram od Kleopatra – Klao Petra.
U ovom postu možete vidjeti nominirane osobe za osobu godine po izboru Tangice!

Mirko Fodor

Mirko Fodor
- nedavno sam ga sreo u jednom sex shopu i odmah sam ga pitao dali ima koju riječ za publiku?
Fodor: Naravno da imam, imam ih čak nekoliko: Numizmatika, Palačinka, Jastuk, Stiropor..., jel to dovoljno?
- pa naravno da je, sve za tebe care, ajde vidimo se i nemoj piti!
Fodor: Ajde, ajde nemoj se zajebavati, naravno da ću piti, jer svi znamo ako čovjek ne pije 48 sati bit će jako zedan, ajde i evo ti 200 kn da me staviš kao nominiranog za osobu godine po izboru Tangice!

.... tako je on dospio ovdje di je sad!
Više o njemu OVDJE

Hamdija

Hamdija
- kad mi je dao Mirko Fodor 200 kn da ga stavim kao nominiranog, koliko će mi tek dati jedan milijunaš? Zapitao sam se dok sam jeo u restoranu brze hrane Big Ham. Tamo su prikazivali snimku finala 2-og big brothera, i odjednom sam vidio Velikog Hamdiju.
- sreo sam kasnije Velikog Ham-a sa svojih 35 djece. Ispričao mi je priču kako je on imao prije i 98 djece ali da je prodao njih 50 za milijun kuna rtl-u(danas glume u sudnici, zabranjenoj ljubavi i u macho mushkarcima). A ostalih 13 mu je kod bake. Kad sam čuo da mu je trinaestoro djece kod bake smilovao sam mu se i odmah ga stavio ovdje.
Više o njemu Ovdje

Stefan Frank

Stef
- izliječio je 1.003.333.235 osoba
- kad sam čuo taj podatak nadao sam se da će me on konačno uspijeti izliječiti od normalnofobije, te sam odmah krenuo prvim brodom za Njemačku. Ali kad sam tamo konačno došao, iznenadio sam se poprilično, jer 1.003.333.235 osoba nisu izliječene nego čekaju u redu da ih dr.Stefan Frank izliječi. Odmah sam mu poslao pismo u kojem piše da ako me pokuša izliječiti prije svih ovih 1.003.333.235 osoba ce upasti u izbor za osobu godine prema tangici! Te naravno, sto je čovjek učinio nego da me pokusao izliječiti, nije uspio, ali je upao u izbor.
Više o njemu Ovdje
Fikret
Fikret
- odgonetnuo je tajnu staru otkako postojimo, zašto krava ima 4, a mlijeko nema nijednu nogu?
- to je jedini razlog zašto je ovdje!

Vesna Škare Papir
(nema slike za vaše dobro)
- morao sam ostaviti jedno prazno mjesto i za jednu zenu, a ta čast je pripala ženi koja nosi ime po božanskoj igri Kamen-Škare-Papir. Ona je jedna od velike trojke, jedan od njih je Kamen Fidželhadžilić, druga je ona i treci je Pablo Picasso jer je slikao na papiru!

Na vama je da glasate:

by: Skr-Ozbiljno sam Skr-Oz sam Skr-OzzY
- 18:16 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>