Image Hosted by ImageShack.us
Neču nazfati svoju kcer Hajdi! - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

subota, 24.02.2007.

Neču nazfati svoju kcer Hajdi!

Zasigurno se pitate zašto ja(malim slovom, jer nije ime) nisam napisao post više od mjesec dana. Eh, dogodila mi se jedna nesvakidašnja zgoda, ne ubrajamo li one kojima se to događa svaki dan. Otišao sam kod mog prijatelja Fazlije i bio sam u njegovoj kući par sati. Zaboravio sam pogledati na sat izbezumljen njegovim pokretima ruke dok je izvodio svoju plesnu točku. Moja mama me je u 01:43 nazvala i pitala di je njezina majčina dušica, bojom glasa koja je podsjećala na Antu iz Večernje škole. Ja sam joj reko da sam kod Fazlije i da nas je zaustavila u našem kutku poezije. Naravno da sam lagao, učili smo lekciju iz kemije koju još nismo obradili da preduhitrimo profesoricu, ali mama me je skužila i njezino lice je postalo poput lica jednog prosječnog sedmaša koji dobije greškom test za osmi razred. Zbog toga mi je zabranila izlaske na mjesec i pol dana. Evo, tu dolazimo do odgovora na pitanje zašto nisam napisao post više od mjesec dana. Pošto mi je zabranila izlaske na mjesec i pol dana nisam izlazio iz Fazlijine kuće točno toliko koliko je trajala ta negativna sankcija. A Fazlija kao što i vrapci na grani znaju nema internet, pa nisam imao pristup ovom blogu i nisam imao priliku napisati post.
Fazlija je imao televizor u boji bez obzira što je živio u vili od 254 kvadrata, 45 krugova i 62 trokuta. Zbog toga mi je mjesec i pol dana prošlo brzinom 243 km/h. Ali televizor nije bio moj jedini izvor zabave, znao sam ubiti dosadu i pokoji bubnjić brojeći svaki dan do 20, od -10000. Kao što svi znamo, čovjek ne može živjeti samo od televizora i matematike, pa sam odlučio nabaviti jedan diskmen na bijelo i cd sa singlom "Trajno mlijeko" od Klane i Luke. Baš u tom trenutku kad sam nabavio taj cd 243km/h se pretvorilo u 244 km/h. Tekst pjesme sam nekim čudom zapamtio, iako sam slušao tu pjesmu samo 345 327 puta. Na zidu špajze di sam boravio koristeći crnu kredu napisao sam ovo:

SIRA i KLANA : "TRAJNO MLIJEKO"

KLANA:Vezala me tetka, svojim špagama
Tražila sam mlijeko, na krivim mjestima
Što li mlijeko čini, ja najbolje znam
Čovjek nije rođen , da bi bio bez bjelančevina
Zdrobi me, golim rukama
I ne daj mi da dobijem potomka.

REF: I reci da će Mirko Fodor
biti sve što želim ja
SIRA:da će Mirko Fodor biti sve što želim ja
KLANA:I reci kako ovog puta
Nema roka trajanja
K&S:Jer trajno mlijeko nije potrošno
Nije potrošno

SIRA:Lomio sam ruke
Od prijatelja svog
Ko da neću platit
Kirurga plastičnog
I bilo me je svuda
A sad sam početak tebe
K&S: Još vjerujem mokrim snovima
I da ih imamo oboje

REF:

SIRA: Zdrobi me golim rukama
KLANA:Aaa to boli
I ne daj mi da dobijem potomka.


REF: x2

Pošto mnogi ne znaju pravu verziju ove gotovo anonimne pjesme koja se inače zove Prava Ljubav napravio sam websajt u kojoj je prava verzija pjesme. Pravu verziju možete vidjeti ako kliknete ovdje pravaverzija.blog.hr

I za kraj, kako izgleda lice jednog prosječnog osmaša koji dobije greškom test za sedmi razred:
Image and video hosting by TinyPic


_Skr-OzzY aka Nandrla aka dala mi svaka_
- 23:53 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>