Image Hosted by ImageShack.us
Daleko je Indonezija - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

ponedjeljak, 21.04.2008.

Daleko je Indonezija

Oduvijek se pitam, sto je danas najveci problem kod mladih ljudi? Alkohol? Droga? Pusenje? Markiranje? Ne odlazak u krevet prije 10? Cajke? Netrpeljivost? Ne, ne, ne , ne, ne, ne i ne! Najveci problem kod mladih ljudi jest definitivno manjak sexualne edukacije. I zato cu vam ja, kao najveci sexpert u tom podrucju, napisat edukativan post o toj mracnoj temi.

Ono sto zelimo sprijeciti jesu zeljena trudnoca, spolno prenosive bolesti, uzitak, sotonizam i drzavnu maturu. Sve to vrlo lako mozemo sprijeciti jednostavnom, mukotrpnom i neizdrzivom apstinencijom takodjer znanu i kao planktonska ljubav, jer svi mi znamo da se sida ne dobiva kad se sjedne nakon nekog na wc skoljku, nego da se sjedne, a da je neko jos uvijek na njoj. Zaboravimo tu odvratnu metodu smisljenu od najzlobnijih umova u povijesti covjecanstva, nego se osvrnimo na svima nama drazu metodu, metodu upotrebljavanja prezervativa. Prezervativ, nas 8. padez koji odgovara na pitanja, koga, s cim?, jest dobro smisljena vrsta gume prilagodljiva na svaki oblik, pa cak i na onaj najveci, oblik mog Petra. Moze se pohvaliti da je u svojoj povijesti spasio milijarde ljudi da dodju na ovaj prokleti svijet. Prije prostog, uzasnog i fuj cina, stavite na svog Roberta, jedan, po mogucnosti 2, ak ne i vise prezervativa i krenite u akciju. Primjetit cete da se vasa bolja polovica nece misteriozno udebljat i da necete biti bolesni iduci dan.

Priznanja i pohvale sam dobio od mnogih obozavateljica Tangice, ova nize se uspjela zahvaliti na najoriginalniji i najbolji nacin od svih ostalih i zasluzila je mjesto u ovom postu.

Tangica biggest fan!


Zelite li provjeriti rade li moji savjeti tocno izbjegavajte sramezljive cure, sram ih bilo.
Evo i par uzrecica madebytangica koje mozete uvijek imat pri ruci:

-Toliko sam sretan s tobom da bih te stavio u spajzu sa ostalom robom, pored cackalica i pokvarenih keksa, molim te podari mi malo... paznje.
-Ja sam tvoja slatka marmelada, ti si moja snita kruha koja je bez mene suha!

Nismo zaboravili na vas nasi citatelji, nemojte ni vi zaboraviti nas. Uzivajte.

_Skr-Ozzonja_
- 22:54 - Komentari (60) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>