Image Hosted by ImageShack.us
Mravojedni proljev - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

srijeda, 09.11.2011.

Mravojedni proljev

Lijep pozdrav svim ljudima, a i ostalim vrstama! Kad smo rekli zbogom, mislili smo doviđenja. Danas je na repertoaru jedan totalno neaktualan strip koji čeka godinu dana na objavu. Da, dragi naši obožavatelji koji nas bezuvjetno i nesebično volite koliko god postovi bili loši, čekali ste i dočekali ste ovaj dan koji će prodrijeti duboko u anale kao da je namazan vazelinom. Strip kojeg ćete upravo pročitat se bavi temom kako mravi čuvaju svoje mravinjake od najezdi mravojeda pomoću mravlje kiseline, ta tema je bila aktualna prošle godine. No, čini mi se da nekog čovjeka sklonog nostalgiji, življenju u prošlosti ili pak čovjeka s jakom memorijom za nebitne stvari može razveseliti. Tko sam ja da spriječim sebe od toga da učinim jedno takvo dobro djelo? No, prijeđimo na stvar.

Evo vam ga na:

topmodel strip


Tema stripa je možda malo gay, ali ja sam inače toliko mačo da me netko može karati u šupak i opet bi bio muževan i mačo, tako da je ovo zapravo ništa.

Pozz from Ozz!


Ozi Skrozzy
- 13:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>