Image Hosted by ImageShack.us
Mirko Fodor - Ja nisam kocka al sam stozac! - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

ponedjeljak, 17.07.2006.

Mirko Fodor - Ja nisam kocka al sam stozac!

Osoba za koju smo mislili da je nepogrešiva, osoba koja je uvela Fodorizam u naše domove, osoba koja je je uzor mladima cijelog svijeta pokleknula je pred jednim od najjednostavnijih geometrijskih tijela- kockom. Da, vaše sumnje su ispravne -nasi fotoaparati uhvatili su Mirka plemenitog Fodora kako se kocka! Ni mi nismo vjerovali, pa vam evo i slika da se uvjerite!

Image and video hosting by TinyPic

Budući da on ima ugled koji mora sačuvati, čim je vidio da smo ga slikali istog je trena navalio na nas i pitao nas: Vi ste sigurno paparazzi iz Klika ili Glorie! To je nevjerojatno, shvatite da samo Smokvin list ima licencu za moje slike! Skamenjeni od straha pokušali smo se izvući:'' pa..ovaj.. mi smo iz National Geographica, radimo dokumentarac o čudnovatim kljunašima, prodali bi rekordni broj primjeraka kad bi stavili vašu sliku na naslovnicu! Mirko je malo promislio i rekao nam: '' Ovako, sinovi moji, djeco moja, dogovorit ćemo se. Izbrišite tu sliku a ja ću vam dat svoju sliku u tangama kad sam ljetovao na Korčuli i nju stavite na naslovnicu. Slika je ovako izgledala:

Image and video hosting by TinyPic

Mi smo naravno odbili, jer vec imamo clanak o 7 svjetskih cuda. U tom trenutku izraz lica mu se promijenio i počeo je govoriti na ultrazvučnoj frekvenciji. Sva sreća da smo imali karte za belu. Rekao je: Uhvatili ste me u kockanju pa sta? Ljudi se danas kuglaju, Egipćani su gradili piramide, zgrade su u obliku kvadara i valjaka a vi mene osuđujete zbog jedne...( pojavila mu se suza u oku)... kocke. Ma pljunem vam u oko objavite sliku al onda znajte da ću se povući s televizora i da će milijarde djece na svijetu izgubiti želju za životom. Želite li imati njihove sudbine na savjesti?
... burninmadtad je totalno poludio i derao se na nas: Daj se ubijte i nabavite si život. Vi strvinari samo činite zlo!!!!
Još nam je objasnio da je kockanje dobro za zbrajanje. Jer tamo se moze brojati do 6, a na ruci samo do 5!Također nas je uvjerio da ne postoji nova tortica od kokosa. Potpuno smo pali pod njegovu kontrolu i sa smiješkom smo mu uručili tolko vrijednu sliku. namcor

Za kraj što reći? Mirko je doista najveći.?mouthwash

_Skr-Ozzy_, _SHAOLIN_
- 18:05 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>