Image Hosted by ImageShack.us
Nije govno sve što smrdi! - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

subota, 10.11.2007.

Nije govno sve što smrdi!

Teška su vremena. Sve je više ljudi koji pate od depresije i raznoraznih psihičkih poremećaja i bolesti. Tehnologija nam pomaže, ali i otuđuje. Zato se neki ljudi odluče posjetu psihologu da bi se osjećali bolje i prebrodili teške nedaće i probleme. Tako sam se i ja odlučio, prvi put i zadnji put. Prije svega moramo znati što znači riječ psihologija. Grčki psyche jest duh ili duša, a logija je znanost. Uzmemo li u obzir te informacije možemo vrlo lako i sami zaključiti što znači psihologija. To je dakako znanost o duhovima.
Tako sam jednog dana otišao kod psihologa! Psihologice točnije. Pozdravili smo se i odmah me pitala jesam li zadovoljan sa sobom? Pogledao sam oko sebe i rekao da mi je soba sasvim u redu, zašto?
Ona me izbacila iz svog ureda i rekla da se više ne vraćam jer nema vremena za zajebavanje!
Još ni dan danas ne mogu shvatiti zašto je to učinila, a valjda neki psihološki trik. Tko zna kakva je psiha tih ljudi. Ja ne, a vi?
Tražio sam utjehu u kocki, piću, ispunjavanju raznih besmislenih anketa, ali me ništa nije utješilo kao jedan blog koji se nalazi na domeni http://tangica.blog.hr! Kocka kao kocka, geometrijsko tijelo napravljeno od 6 kvadrata. Piće kao piće, ispraznio sam skroz bocu piva i tražio u praznoj boci utjehu, nije bilo utjehe. Ankete kao ankete, pitanja tipa: Kako stoje tvoji vršnjaci sa drogom? Odgovor: Pa... pozitivno.
Eto ljudi, novi post, nema baš vremena za nove postove, ova ostala dvojica su upisali fax i to Fax Helizim, što naravno znači puno posla.
Pa, za kraj, budite to što jeste bili vi luzeri, propalice, pedofili, silovatelji, narkomani... nemojte se ni pokušati promijeniit na bolje jer to nećete biti vi!

Zapravo, to je bio početak kraja. Za kraj jedna pjesma od velikog Hrvatine , što po i nadimku možete i zaključiti, Thompsona koja se zove Geni Genitalije!

Thompson - Geni genitalije

cvrst kur*c i kamenac
gradska voda njen talozenac
budi musko to je reko
ispisaj to i bit ce meko

tekocinom unosio kamen u tijelo svoje
stvarno ljudi to prokleto je
Jer dok kamen kroz penis prodje
od muka da se ubijes ti dodje

Gdje god da te zivot nosi
Pripremit te na ovo nemre ko god da si

Geni genitalije
Vatra gori u meni
Geni genitalije
Za pisanje kamena nismo rodjeni
Pisaj ili umri

Sekunda pisanja 45-a
Htjedoh otic sa ovog svijeta
Da sam samo znao da u meni kamen raste
Nebi pio vodu kad me caste

Jake volje, crvenog lica
Rodit ce se moja dica
Iz mokracovoda bez barijera
Od kud smo i mi dosli bili

Gdje god da te zivot nosi
Pripremit te na ovo nemre ko god da si

Geni genitalije
Vatra gori u meni
Geni genitalije
Za pisanje kamena nismo rodjeni
Pisaj ili umri

Geni genitalije!


Prava verzija se nalazi ovdje: The real version

Skr-OzzY
- 18:33 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>